En månad kvar till P&L!

Vet ni hur mycket sockerabstinens jag har haft idag eller? Jag har varit jättestressad, rastlös och pissed off på allt och alla.. Jättekul! Men nu har jag lugnat ned mig, efter att ha sprungit, tagit en rask promenad, städat rummet och käkat nästan en hel omogen rabarber. Rabarber är rätt effektiva grejer alltsåå. Jag tycker egentligen inte om smaken, men jag gillar konsistensen. En annan filur som äter rabarber är Biggles. Idag klippte vi hans klor för första gången sen i somras kanske, men de var rätt välslipade så det behövdes inte så mycket. Men Biggie har blivit jätteduktig på att få klorna klippta, bara man kramar honom utav bara helvete när han sprattlar så lugnar han ner sig. Fin pöjk.


Alla verkar vara upptagna ikväll med att göra i princip ingenting. Eller jo, men de är upptagna i alla fall. Kanske blir en hemma kväll med film med familjen eller min älskade OC all by myself? Var några dagar sen jag såg det nu.. Det känns rätt lugnt att vara hemma ikväll just nu, huvudet har blivit lite segt, men jag är rädd att jag ska panika sen. Det brukar bli så mot kvällen.. Men, idag kan vara en bra dag också, hade ändå tänkt ta det lugnt den här helgen. Just nu ser det faktiskt ut som att vi kommer komma ut till landet nästa helg, mamma och Daniel är och tvättar Dumle (båten haha) just nu. Det skulle vara najs, men jag måste åka hem efter någon dag i alla fall så skulle inte ha så mycket emot att stanna hemma.

Kommentarer
Postat av: PASSIONISTA

Svar: inte särskilt, lite billigare än sverige bara :)

2011-05-28 @ 18:58:58
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0