Valborg!

Igår var det då Rålis som gälde. Det kom inte riktigt så många som jag kände som jag hade trott, men många kom det iallafall, och en del överraskningar.. Jag gjorde väl lite som jag gjorde men det blev en lyckad kväll! Valborg är inte så överskattat trots allt. Tillslut hittade jag sovplats hos trevliga Tim som jag låg och pratade med i några timmar om allt möjligt, har saknat honom alltså!

Idag har jag inte gjort så mycket, åkt hem, ätit, handlat (köpte vinröda, äkta converse för 399:- på coop!) och ja.. det. Nu ska jag plugga, har tyska nationella imorgon och har inte läst tyska på tre veckor! Plus en äcklig svenskaläxa också, inte kul..

Kommentarer
Postat av: Anneli

sv; Jag har inte påstått att minderåriga drack på Thimmys kalas. Jag sa att hennes storebror var full. Och med tanke på att Thimmy precis fyllde 18 så har han nog åldern inne. Hallåååå. Går du verkligen nv? Vi minderåriga skulle ALDRIG NÅGONSIN röra alkohol, hihihihi. Det är ju lite väl busigt!

2011-05-01 @ 18:20:57
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0