Världsmästaren i kurragömma hittades tillslut.

Om biologin inte hade dragit över, om jag inte hade bestämt mig för att träna, om jag inte hade tagit buss 179 istället för 118.. Om det inte hade varit så.. Då hade jag inte varit hundra kronor rikare nu, men det är jag! Jag hittade en hundralapp påväg till gymmet nämligen. Det känns lite dåligt att ta den men ägaren skulle ändå inte ha hittat den innan någon annan tagit den..

Idag har jag dissekerat! Det var inte så äckligt faktiskt och luktade inte så mycket. Det luktade fisk. Tyvärr var min grupps objekt (matspjälkningssystem (strupe, tarmar, hjärta, lungor, lever osv) från gris tror jag), redan obducerat och gammal, så det var inte lika mysigt som de flesta andra gruppers..

Jag har hittat en ersättare till Spotify, eftersom den nu har blivit så dryg. Jag menar, tio timmar och lyssna på samma låt max fem gånger på EN MÅNAD? Vad är det för stil, får man bara lyssna på sina favoritlåtar en gång i veckan? Pffff. Ola tipsade mig om en sida iallafall, de har inte lika mycket som Spotify men jag tycker det funkar bra. Grooveshark heter den.

It ain't over 'til the fat lady sings.. Well, I forgot that, but now the fat lady has sung..

Kommentarer
Postat av: Evelina

OFTA... Hade jag ingen aning om O.o Hehehehehehehehehehe..... jag har premium... vad har du? ;) jag kan lyssna på vilka låtar jag vill hur många gånger jag vill och hur länge jag vill var jag vill ;))))) (a)

2011-05-02 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0