What will it take to get you to say "I'll try"?

Matte D är svårt. Provet var lite för kort, skulle gärna haft några timmar mer än fyra..

Vet ni, man behöver leg för att hämta ut receptbelagd medicin på apoteket! Jag är ingen stammis där nej.. Personalen blev lite småsur men jag fick hämta ut mitt vaccin i alla fall, snällt nog. Jag kände mig ungefär lika dum som när jag hörde en tjej på gymmet igår som frågade "Om jag först går och tränar och sen går och äter godis, är det dåligt?".. Haha, vad tror du liksom?

Eira anklagar mig för att skicka tomma sms, men det gör jag inte, för jag kan inte skicka tomma sms med min mobil. Istället skickar jag sms som jag skriver "(tom)" i, guess who's the smart one now huh? Det är en principsak, jag gillar inte att få tomma sms och sen inget annat svar..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså, egentligen är det ju inte dåligt och äta godis sen ;p plus minus noll! Jaao!

2011-05-19 @ 22:05:34
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0