Where were you when everything was falling apart?

Engelska nationella uppsatsskrivning gick väl sådär.. Jag visste inte hur jag skulle börja så jag skrev hela texten på ett kladdpapper först, och det var väl bra, då skrev jag bara av och rätt på direkten på provpappret, men det blev lite ont om tid så jag fick korta ned den lite och hann inte skriva något med vissa termer som hon tyckte man skulle använda. Men ett idiomatiskt ordspråk klämde jag in iallafall, helt på eget initiativ! Jag googlar alltid efter idiomatiska uttryck innan uppsatsskrivningar, man får bättre betyg om man använder sånna förstår ni.

Så vad händer i helgen då people? Alltså, det är inte bara en retorisk fråga, ni får gärna svara också. Ikväll ska jag umgås med Jojjo, Aastin, Tim och lite annat trevligt folk hoppas jag. Imorgon ska jag träffa Eve på dagen och Eira på kvällen (och kanske gå på bio, tips på film?). På söndag ska jag plugga matte med Anneliiii som jag inte gjort nåt med på typ.. aslänge. Alltså matte D är jättesvårt faktiskt, eller så har jag fel facit men det tror jag icke. Det här är första gången som jag faktiskt känner mig osäker inför ett matteprov. Vi ska ha prov på två kapitel, och nej det låter inte som så mycket, men det det är halva kursen. Derivata och integraler, avancerade grejer.

Snart ska jag åka till Vällingby och köpa väl behövda strumpbyxor, nu när jag knappt ens har hela leggins kvar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0