You can't feel anything that your heart don't want to feel.

Imorgon har jag matte D nationella, så jävla taggad!!!! Nä men det ska bli lite kul faktiskt haha. Jag är konstig, ja. Men jag känner faktiskt att jag börjar fatta nu, och det är rätt mysigt med prov i fyra timmar. Alla bara sitter tysta och tänker. Hehe. Jag måste bara komma ihåg att ta med mig stift och byta batterier på miniräknaren innan, annars kan det gå lite knasigt.. Sen får jag inte glömma att hämta ut vaccinet efter provet, och kanske ta en sväng förbi mataffärerna och fråga om jobb också? Min shopping kommer seriöst att ruinera mitt sparkonto annars.

Grillkvällen verkar bli av trots allt, alla verkar vara upptagna på fredag men på lördag då jävlar. Haha nejmen då ska vi ha lite kul, de som vill får komma. Det kommer bli asnajs, typ. Jaja, helgen är någorlunda planerad, ska träffa Jojjo på fredag tror jag.

Vad tycker ni om min (några dagar) nya design förresten? Jag blir glad när jag ser den faktiskt, I like it. Det är bara profilbilden jag vill byta till något somrigare, men vill inte ta en gammal bild så får se när det blir av.

Nu ska jag kolla igenom reglerna inför matteprovet, go'kväll!

Kommentarer
Postat av: Chipset

Nu ska vi inte överdriva Matte D är faktiskt inte SÅ svårt. ^^

2011-05-20 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0