Den elfte i elfte tvåtusenelva, fast inte elva över elva.

Hello darlings, plugget för veckan är avklarat, blir kanske ett g på kemiprovet men vafan, jag orkar inte satsa längre.. Kommer ändå inte få mvg så.. (och nej, jag kommer inte få mvg på provet även om jag brukar underskatta mig själv, om man lämnar 30% av frågorna obesvarade och chansar på hälften brukar det inte gå så bra). Men, that's life.

Förutom att skriva klart en labbrapport så har jag städat hos min lilla heffaklump Zingo. Usch vad äckligt det var! Alldeles för länge sen jag gjorde rent.. men nu blir han nog glad. Han har lite disciplinsvårigheter dock, som att förstå ordet "nej". Som i "nej, du får inte äta upp mina skor", "nej, du får inte bita i mina byxor" osv.. Och så har lilla plutten nog inte uppskattat sin vikt så bra, upptäckte att han råkat mosa sönder en korg i hagen, troligtvis hoppat upp på den och fått den att säga "krasch".. Haha! Vägde lillen också, han väger 5,7 kg nu så får nog ta och göda honom lite! Synd att det inte är potatissäsong, fick börja med lite knäckebröd istället.

Ikväll ska jag på musikcafé i Norrmalmskyrkan. Sebastians band spelar, Nora och karin ska också dit, och sen blir det spa-/filmkväll hemma hos Nora, myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0