En flugsvamp, en flugsvamp!

Jag är helt slut i kroppen! Lite för att jag kanske inte sovit supermycket, men mest för att jag sprang igår! Typ 6 km, inte såå illa med tanke på att jag inte sprungit på flera månader. Men sen fick jag typ kramp i fötterna och inte i rygg och axlar.. Och idag kom träningsvärken i benen också, trots att jag stretchade så duktigt.

På kvällen var det ju halloweenkväll hos Nora, riktigt trevligt! Och stort hår hade jag, gosh asså! Förutom Nora, Karin och Linda så kom Sebastian också, trevlig överraskning! Lite förvirrande först när han kom och mötte oss istället för Nora hehe, men sen fattade vi. Igår var en såndär dag jag tänkte fota jättemycket, men som vanligt tog jag några få fulöa bilder och sen orkade jag inte.. Så ni får inga bilder än, tyvärr.

Nä, nu ska jag nog slita mig från datorn om jag ska hinna övningsköra idag igen innan ridningen. Happy halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0