Gå och ta dig.

Alltså, jag får damp. Jag verkligen pallar inte. Det är så sjukt jobbigt att jag börjat lacka på allt och bara blir stressad typ.. Min mobil vill inte ta emot sms. Alltså, det är fruktansvärt. Och ja, jag har ett problem, men nu vill jag faktiskt få tag på vissa personer, OCH DET ÄR EN ANING SVÅRT NÄR MOBILJÄVELN SKA VARA SÅ FÖRJÄVLIGT JOBBIG. Jag har raderat sms, startat om och allt möjligt, MEN DEN VILL JU FÖR I HELVETE I FUNKA. GAAH. Jag kommer typ ha sönder nåt snart. Det här är väldigt frustrerande. Väldigt. VÄLDIGT.

NG DFZZXF904TWN<S$£ D.


Min mobil är ungefär lika irriterande som bilen i bakgrunden, om man stör sig på den alltså.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojdå, då kanske du inte har fått mitt sms? när jag tittar på det så se jag ingen "bekräftelsebock" det stod att jag hade slutat träningen och att jag inte kommer till dig,vilket jag tror vi sa att jag inte skulle göra, men jag blev osäker och jag ville dubbelkolla (skickade runt 22-tiden)sen innhöll messet ett <3 och en pussmun :*

2011-11-02 @ 23:29:44
Postat av: Anneli

Axel och Thimmy har precis samma problem med sina mobiler :P

2011-11-03 @ 01:46:45
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0