I found a reason for me to change who I used to be.

Idag hade jag prov på halva mikrobiologikursen, så det är i den boken jag har gömt min näsa istället för att blogga.. Men nu är det över!

Highlights of the week:

I måndags var jag och Eira på bio, på förhandsvisning till och med! Hennes granne har regisserat filmen "Tysta leken" som har premiär på fredag, så hon fick två gratisbiljetter till den. Jag tänkte inte så mycket på vad förhandsvisning innebar innan jag åkte dit, så jag kände mig lite ful och vardaglig när jag kom fram.. Det var nämligen fancy shit! Alla var finklädda, minglade omkring, bjöd på vin, chips och mineralvatten, skådisar och andra medverkande var där, stod på scen och tog emot blommor och så vidare.. Bra att veta till nästa gång (om det blir någon)! Filmen då, den hade jag inte så mycket förväntningar på (eftersom den är svensk) och hade ingen aning om vad den handlade om.. Men den var bra tycker jag! Den har en lite annorlunda humor (typ att det uppstår konstiga situationer) och man hänger aldrig riktigt med (eller jo, fast man vet bara så mycket som de vill att man ska veta), så man har ingen aning om vad som ska hända, eller vad som har hänt i det förflutna. Nu låter den lite virrig, men det är den inte.


Idag har jag varit en sväng till stan med Eve, hittade en liten julklapp till på lördag (julmys med alholmstjejerna, ska lotta ut julklappar) och insåg att H&Ms super push up-bh:ar verkligen ger push up.. Men de har absurt mycket fyllning i sig!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: det är så jag tänker!!

2011-11-30 @ 20:33:38
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0