Jag saknar dig.

Idag har jag haft halvdag, tänkte först hitta på något roligt men insåg sen att jag har en del plugg till nästa vecka.. Men det känns helt okej i alla fall. På kvällen har jag suttit och bölat till filmen "Jag saknar dig", mycket bättre än vad jag trodde faktiskt! Både jobbigt och skönt att relatera till den, den rörde upp en hel del tankar för mig i alla fall. Kan rekommenderas, om man vill gråta lite (eller mycket)! Det här är väl i princip den enda genren svensk filmindustri är någorlunda bra på; lite mer sorgliga och råa filmer, så man behöver inte dissa den för att den är svensk (eller för att huvudkaraktären är 14 år, man kan känna igen sig i alla fall)!

Nä nu ska jag sova, har svenska nationella imorgon och det är kanske bra att vara utvilad då!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sorgliga och råa filmer är väl det ända den svenska filmindustrin producerar? Jag tycker att alla hatar sina liv i svenska filmer, och att allt är så dystert och grått :P

2011-11-17 @ 20:03:19
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0