Julklappstips?

Eftersom jag är så duktig och lägger undan 500 kr varje månad, och inte tänkte göra något undantag i december, så har jag en lite snål julklappsbudget i år.. Förra året tror jag att jag gjorde av med ca 2000 i december månad, och i år har jag bara 700! Såå.. tips på personliga julklappar som inte kostar så mycket? Gärna saker som man kan göra själv! Jag gillar att pyssla och familjen accepterade hemmagjorda presenter, och om man börjar i tid så borde man ju hinna också! Så, tiips tack!

Kommentarer
Postat av: nina

åh, nu ville jag kommentera :) man kan alltid göra nåt med bilder - fixa ihop album/tavla/video eller liknande av fina minnen och ge någon. annars tycker jag doftljus (som en icke-dyr present) nog uppskattas av dom flesta under vintern.

2011-12-02 @ 01:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0