Nu är det party.

I fredags var jag somsagt på musikcafé i Norrmalmskyrkan! Det var riktigt mysigt faktiskt och inte alls så "kyrkligt" och läskigt som jag skulle kunnat föreställa mig det.. Karin vann en burk med digestive! Haha, så det blev SOCKER hemma hos diabetesnora sen. Spakväll blev det inte så mycket av, vi var väl sådär lagom taggade när vi kom hem till Nora vid elvatiden. Sen satt jag och skrattade i flera minuter tills jag hade floder av mascara på kinderna åt att Nora försökte få mig att säga "nu är det party" utan att röra en min med en BK-krona på huvudet samtidigt som hon filmade. Humor på hög nivå.

Igår var jag, Jojjo, Annie, Marris och massa andra trevliga människor och såg Problemet och två andra band spela på Black sheep i Solna. Det var najs som vanligt, och sen drog vi ut på krogen efteråt. Först var vi på Dovas vid Zinkensdamm, helt okej ställe men lite för hög musik för att prata tyckte vi, och drog vidare till Lion bar vid Hötorget. Det var rätt bra faktiskt, inget speciellt men ganska billigt och öppet till 03, hur bra är inte det liksom? Träffade på Elin från min ridgrupp och Arvid från P&L där också, trevligt! Sen hände det lite saker, varför måste jag alltid vara så naiv för..?

Idag är jag seg och har handlat på Granngården. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0