Pluuuuugg...

Jag har så galet mycket med plugg just nu! Skrev nyss klart mina filosofiuppsatser på två respektive tre sidor som egentligen skulle lämnats in i morse (men jag "glömde dom hemma", och det var helt lugnt för min snälla lärare), har en svenskauppgift till imorgon som jag inte orkar göra och sen en biologilabb + kemiprov på fredag som jag inte ens börjat på.. härligt! Så det här är mitt liv just nu; plugg, plugg och ännu mera plugg. Men ja.. skjuter man upp allt så..!

Red Rodness igår förresten, hoppning den här gången! Hon var lite seg först men sen tog hon värsta megaskuttet över hindret och flög iväg i världens galopp.. blev lite paff där! Men generellt gick det helt okej.

Ååh, jag är sugen på typ kexchoklad, men sånt har vi ju aldrig hemma..! Och kolla på tv, bara ta en svullig slapparpaus nu när jag är klar med de här uppgifterna. Lärarna har lagt så grymt mycket saker på vårat schema sista tiden på terminen så man får passa på att njuta medans man kan!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så som din vecka ser ut nu, så ser min termin ut.

2011-11-10 @ 19:23:32
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anonym

bortsett från nästa vecka, har bara nationelltprov och fysiklaboration!!!! värsta lyxen juuue! plus den där inlämningen i samhällskunskap som jag inte hinner göra tills imorgon för alla andra 32 prov

2011-11-10 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0