Trying to make it.

Hello! Igår hade jag svenska nationella uppsatsskrivning, tror det gick helt okej. Skrev en artikel om varför fler och fler ungdomar mår psykiskt dåligt. Sen hade jag resten av dagen ledigt, så då blev det plugg och liten ansiktsbehandligt, myys!

I'm sexy and I know it. Hahaha.

Idag har jag pratat lite med SYV och hämtat ut mitt studiebidrag från förra månaden, känns bra med så mycket cash! Insåg att mitt leg går ut om några veckor, dags att skaffa nytt kanske..?

Någon hade gjort ett titthål i busshållplatsen imorse, då blir man glad!


Zingo leker herre på täppan. Nu springer han runt på hela framsidan faktiskt, tyckte han försökte utöka området så mycket i höjdled så lika bra att ge honom lite mer space!

Min mobilkamera suger som ni ser. Jag tror jag måste göra rent den, kanske därför alla bilder blir suddiga??

Apropå mobiler, pappa efter 8 år med samma mobil;
"jag förstår inte hur man skriver ? med t9.."
Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0