Dagens..

..prov: Filosofi - tre frågor på en och en halv timme, inte så illa va?
..bästa: Hänga med Amanda i Vällingby. Vill tillbaka dock (med mina kort) och kolla på lite rea på H&M som såg nice ut!
..sämsta: Servicen på Donken, ska man verkligen behöva vänta typ tio minuter på nuggets?! Fick några extra i alla fall.
..I-landproblem: Jag kan inte få min musik att sluta spela!
..Besvikelse: När pappa sa "Linnea jag har köpt kabelkanaler till ditt rum!"
Jag "Va? Har du?!"
Pappa "Jag kan lämna tillbaka dom om du vill.."
Jag "Nej nej, jag trodde aldrig du skulle göra det bara! Vilka kanaler har jag??"
Daniel: "HAHAHAHA hon kommer bli sååå besviken när hon inser vad du har köpt.."
Det var inte tv-kanaler. Det var typ rör att lägga kablar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0