Don't know what to think but.. no regrets huh?

Idag har varit en såndär dag som verkligen får en att tänka.. Träffade Petter en sanbbis (han inte setts sen P&L, så det va ju kul!), haft seriösa diskussioner och fått både bra och dåliga nyheter.. Kvällsplanen har ändrats pga att SL ska va så dumma och ställa in alla tåg, och sen inte kunna fixa ersättningsbussar efter klockan åtta..? Vad är det liksom?! Får se vad som händer nu då.. Imorgon har jag lite planer i alla fall!

Alltså, jag är så sorgligt besatt med att försöka va upptagen. Jag vet, det är patetiskt. Jag vet att jag inte är cool bara för att jag har mycket att göra (ifall nån tror att jag tror det), men jag mår faktiskt dåligt när jag inte har planer så.. Det är därför. Bara så ni vet, jag försöker inte leka viktig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0