En långsam fredag.

Årets halloweenpumpa är urkarvad och klar! Blev en riktigt gullig och liten med elektriskt värmeljus, taket skulle brännas annars för att den är så liten! Jag fick värsta pysselkicken och började göra en papperslykta men ja.. motivationen tog väl slut efter sisådär en sida. För tillfället sitter jag och väljer vilket överkast jag ska köpa och har lite dåligt samvete över hur mycket godis jag har käkat. Uttöver det så funtar jag på om jag ska komma helt trashy till högskoleprovet imorgon, det är ett långsittarprov trots allt, eller om jag ska bry mig om att det säkert kommer vara några hundra pers fler där som också ska skriva.. Håret lär bli uppsat iaf, slippa luggen och hoppas att det inte syns hur skitigt det är!

Jag vet att min blogg är lite tråkig för tillfället, inga bilder och bara onödig info, men på lovet jag ska försöka fota lite i alla fall! That I promise you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0