Ge mig ett leende!

Det händer så mycket nu så att jag knappt hänger med. Det som var så aktuellt och lovande för en vecka sen är som bortblåst, knappt att jag själv skulle kommit ihåg det ifall inte någon (mindre medhängande) skulle ställt frågor. Då känns det plötsligt lite sorgligt, vart tog allt vägen? Allt går så fort.. Jaja, bra att det händer saker i alla fall!

Idag var jag och Sofia på The Studio och blev fotograferade! Det var jättekul faktiskt, jag köpte inga bilder (svindyrt) men det var roligt i alla fall. Nu har jag lite tips på poser och har sett vilka potential mitt hår har. Galet! Det stod rakt upp en hel decimeter bara man tuperade det i två sekunder. Halloweenfrilla kanske? Jag borde nog skaffa mig en tuperkamm, väldigt praktiskt det där. Och en plattång, blir riktiga hollywoodlockar!

Helgen är fullspäckad med roliga saker. Jag slutar 10.00 imorgon och tänkte nog dra till Vällingby på direkten, kolla lite i affärer och träna. Sen mot kvällen ska jag åka till Aastin's place. På lördag blir det till att göra silversmycken med mammas kompisar och sen kanske filmkväll. Känns som en rätt bra helg alltså! Kanske kan klämma in lite övningskörning på söndagen också? We'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0