Majs är bajs.

Igår travade vi lite bommar och hoppade nåt enstaka hinder på ridningen, dvs stod upp i lätt sits mer eller mindre hela lektionen, så benen är lite slöa idag. Red Pyret förresten. Uttöver det så måste jag ha sovit på min arm väldigt konstigt inatt, för den har kännts som om jag fått en stelkrampsspruta hela dagen. Härligt! Not.

Idag var det jag som lagade maten här i huset; majspannkakor med fetaostkräm och bönsallad. Helt okej, ganska gott. Men nästa gång blir det utan majs, mår så illa av smaken!! Vet inte vad det är kommer inte på att jag skulle ha något traumatiskt spyminne kopplat till majs, men äckligt är det i alla fall. Usch. Fy. Blä. Fick kladda på ordentligt med det andra för att inte må så illa.

Jag funderar på att städa mitt rum. Skulle vara rätt bra alltså. Kanske kommer hit någon trevlig filur på fredag, och då vill man ju inte att det ska va stökigt. Fast nu fick jag lust att rita istället. Med torrpastell, som på bildlektionerna. Det går rätt bra där alltså, bild är awesome. Så frågan är.. what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0