Myskväll.

Efter många om och men och mycket smsande slutade det med att jag och Jojjo köpte ungefär ett kilo godis och åkte hem till henne och degade. Myspys! Somnade redan vid halv elva dock (nyhetspaus och Jojjo hade3 gått iväg..) så åkte hem rätt tidigt, men känns rätt skönt det med. Ska ju orka med att fixa mammas 50-årskalas imorgon, allt från förrätter till dukning och städning.

Annars idag så var jag en sväng till Vällingby och hämtade ut mitt studiebidrag, cash!! Sen tänkte jag shoppa lite, är sugen på någon fin topp eller annat roligt till fotningen kanske, men det fanns det inte. Behöver större bh också men fanns ju inte en enda snygg i hela Vällingby. Liksom, vad händer? Får väl åka in till stan eller något. Sen var jag och tränade i alla fall, kändes välbehövt.

Nä nu ska jag skriva en to do-list, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0