När man inser vem som håller ihop hushållet.

Idag hade jag hoppats på att kunna övningsköra, men så blev det inte riktigt.. Mamma vällte med cykeln igår, så imorse åkte hon till akuten för att kolla axeln. Det lämnade mig, pappa och Daniel ensamma att ta hand om veckohandligen. Ett mycket intressant uppdrag. Vi hade ett seriöst strategisnack och allt för att klara av det! Det gick helt okej i alla fall, jag förstod inte riktigt mammas karta för hur jag skulle hitta jordnötssmöret och bråkade med Daniel över nudlar (vem har bestämt att kyckling ska ha grön utsida?! Man tror ju det är grönsakssmak!). Parkeringen däremot ska vi inte prata om..

Ikväll blir det antingen chilla med Jimmy eller krogen med nåt trevligt gäng, we'll see what I'm feeling up for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0