Ni har väl inte glömt ställa om klockan?

Vilket dystert väder det är idag. Känner mig rätt otaggad på allt. Idag alltså, lite kommande planer är jag rätt taggad på, typ halloweenkväll hos Nora imorgon! Tänkte ha rät casual kläder och satsa på hår och smink istället, typ tupera upp håret en decimeter och sminka lite mörkt kring ögonen, lite blod i mungipan och så. Jojjo och Anneli gick just härifrån, vi hade filmkväll här med Jimmy igår. Vi kollade på "The Strangers", en skräckfilm som kan rekommenderas! Scary shit. Men bra, fast kanske inte bästa slutet, men det har väl sällan skräckfilmer. Idag har jag inga planer för dagen, kanske skriva lite skolarbete, eller börja med att klä på mig. Skönt med lov är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det gick inte att svara på smset. så svarar här: vet inte det kanske blir sent då eller? Jag måste antagligen dra vid 10 då.. för jag är barnvakt på morgonen..

2011-10-30 @ 17:19:16
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: Jag vet inte... Jag och Eve skulle kanske iväg dit du och sofia var och fotades på onsdag och torsdag tror jag det var något.. Men jag vet inte.

2011-10-31 @ 20:15:58
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0