Pantyhose!

Dagens enda och otroligt intressanta inlägg ska bara handla om en sak; strumpbyxor! Och inga speciella strumpbyxor heller, utan bara sånna där vanliga svarta i nylon som säkert varje tjheje i Sverige över 13 år äger ett par av. Detta fenomenala klädesplagg har ju en tendens att gå sönder rätt fort, så hur ska man undvika det? Hårspray är mitt tips! Spreja bara på så håller de lite bättre, mina flitigt använda har hållt i någon månad nu.. Dock såg jag ett hål idag! Under hälen! (Brukar alltid få vid stortån, men en massiv hårspraysattack tog hand om det..). Och ett kännt knep för att undvika att hålen blir större är ju att måla med nagellack, vilket jag gjorde.. Hålet lär nog inte bli större nu, men jag kan inte få strumpbyxorna att släppa från hällen heller.. They are stuck. Lite fail, men men..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hårspray är bäst har alltid det!

2011-10-15 @ 08:23:35
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0