Röda linjen är inte att leka med.

Jag var ju till universitetet idag. Det var helt okej, första föreläsningen var om koraller och var lite sådär, tyckte inte riktigt hon förklarade ordentligt och höll den lite kort (liksom hallå hur ska jag veta vad stress för koraller är?). Andra saken jag gick på var utbildningsinformation, typ vad som går att läsa på universitetet. Det var ganska intressant faktiskt, upptäckte att universitet är mycket slappare än KTH! Men det verkade tråkigare också, kändes inte som att det fanns någon gemenskap där typ..? Om man inte går med i en förening då. Efter det seminariet åkte jag och Jojjo hem till henne, bakade en lite failad kladdkaka (någon skulle promt ha bakpulver i haha..) och hade det lite mys.

Egentligen hade jag tänkt plugga och träna idag, men så blev det ju inte riktigt.. Men skrev nästan klart engelskaläxan i alla fall, så har inte sådär oerhört mycket kvar om jag bara pluggar till kemiprovet. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Haha skoja inte ap tråkigt xD

2011-10-06 @ 21:46:30
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det heter inte universitetet, utan stockholms universitet. Det finns fler universitet i vårt land.

2011-10-07 @ 16:03:47
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0