Snart är det loooov!

Kom nyss hem från Jojjo och tänkte att jag kunde skryta lite om mina betyg, var ju ett tag sen typ. Känns som att det går rätt bra nu, visst att jag har sänkt mig i det mesta men rätt bra i alla fall. Fick tillbaka psykologiprovet idag (trots att jag gjorde det igår) och vad fick man då..? Mvg! Psykologi är inte allt för svårt alltså. Engelskabrevet fick jag också tillbaka idag, vg+, bara mitt vokabulär som behöver bli lite bättre. Och vg+/mvg- på biologiprovet. Hehe, känns rätt bra nu somsagt.

Annars då tänkte jag dela med mig av lovets planer, feel free to fill in the gaps!

Fredag: Ta det lugnt, måste vila inför högskoleprovet!
Lördag: Högskoleprov i åtta timmar! Kanske utgång på kvällen.
Söndag: Myskväll..?
Måndag: Halloweenkväll hos Nora!
Tisdag: Filmkväll med EKS-gänget?
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: Fekke.
Lördag: Utgång? Fest? Annat????
Söndag:

Här ska jag även klämma in två filosofiuppgifter, en biologilabb och en uppgift från kuratorn.. Men det är ju doable!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sonjas mvg är som g i andra skolor :P min kompis hade som en fråga på ett prov: beskriv det här fallet ur alla psykologiska perspektiv, motivera, argumentera etc. Sonjas prov är ju fett fjuttiga :P

2011-10-29 @ 18:39:42
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0