Spex.

Jag har en rätt så bra träningsvärk på g kan jag säga, har lite problem med att gå nu.. Red Rodness igår och Nikki idag, gick ganska bra faktiskt! Känns som att alla hästar har blivit enklare, men kanske jag som blivit bättre utan att märka det? Fick jobba ordentligt idag i alla fall och sen kuta till bussen, så är ganska slut i kroppen nu..

Sofia ringde mig igår, och vet ni vad?! På torsdag nästa vecka ska vi leka modeller! Ni gratis sminkning, hårfixning, fotografering.. Ska bli najs! Fotades idag också, utklädd till en ängel på spexet. Var kul att se alla, vi hade allt från peter pan, krokodil, sexiga forskare, transvetiter och fjortisar till gangsters, en tonårsmamma och terrorister med tofflor. Bilder finns på facebook (fast inte mitt album, vet inte om ni kan se?)!

Andra roliga saker som händer just nu är att Svampo/Viktoria som jag och Amanda träffade på ett ridläger för några år sen tydligen ska till Stockholm nästa helg och hälsa på oss! Kommer bli awesome.

Imorgon är det forskardag. Då ska jag till Universitetet och lyssna på föreläsningar. Skönt att slippa lektioner och sluta tidigt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Elin HS

Haha tror du ja! Föreläsningar är sååå mycket tråkigare än lektioner ;D

2011-10-05 @ 23:29:26
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Vad är Sara och hon den andra utklädda till?

2011-10-06 @ 14:26:20
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0