Studiedag!

Igår mina damer och herrar var Anneli här på filmkväll. Vi bestämde oss för att skippa middagen och åt istället upp ett halvt kilo godis innan klockan sju typ. Sen nästan en hel påse chips. Däckade vid halv ett. Rätt bra jobbat!

Idag har jag haft studiedag, sköönt! Bortsett från att Anneli skulle upp klockan sju, men sen gick jag och la mig igen efter hon stuckit. Har mest bara degat och pluggat lite filosofi, har prov imorgon nämligen.

Jag red Jasmin på ridningen idag. Det gick superbra! Vi gjorde mest lite skänkelvikningar och galoppfattningar från skritt, men bra gick hon. Det tyckte Åsa också, hihi. Sen kom jag på att det var väldigt mörkt att cykla hem, men då var det redan för sent.. Och vet ni, det har tillslut hänt!! Jag har brytit en nagel i stallet! Eller, i ridhuset. Och inte hela nageln, bara typ en millimeter i ena hörnet, men ändå. Jaja, har över en halv centimeter vitt ändå så borde klippa i alla fall, men att bryta naglar är inte likt mig!

Nu när jag har delat med mig av denna högst relevanta information tänkte jag gå och se om min kära familj lämnat kvar lite pannkaka åt mig och plugga lite filosofi faktiskt (det vill säga läsa Olles blogg..). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0