Two done, three to go.

Glömde nog att skriva igår, men det mest intressanta som hände var väl att jag red Rodness och det gick rätt bra.

Idag skulle jag egentligen ha träffat kära Evelina, men hon är lite sjuk så så blev det icke. Istället har jag tagit mig tid och faktiskt skrivit klart två kemirapporter!! Känns riktigt bra faktiskt, har ju gått nästan två terminer nu och jag har inte lämnat in en enda rapport.. Då har jag bara en biologi och två filosofiinlämningar efter lovet.

Jag fick lust att klubba idag, det är tydligen halloweentema på massa klubbar i helgen, fast sen så tänkte jag nää.. Lite awkward att klä ut sig med bara främlingar, som dessutom kanske inte klätt ut sig? Hoppas på en nice halloweenfest istället! Och kanske vanlig klubbning nästa helg? Skulle ju va lite kul. Jag hittade två hundra riksdaler i min jacka igår, det vill säga jag har ännu mer kvar av mitt studiebidrag än vad jag trodde! Naajs.

Det är lite kul nu när mamma är handikappad (spricka i nyckelbenet, har armen i mitella(?)), saker som att laga mat, städa, tvätta och sånt är inte hennes "uppgifter" längre, så nu måste vi andra anstränga oss lite.. När det kommer till tvätten är tvättkorgarna väldigt överfulla. Ingen vill tvätta. Lucky for me så har jag väldigt mycket mer kläder än Daniel, så vem kommer få klädbrist först liksom..? Jag kan bara sitta här på mitt feta arsle och leka Sovjetunionen; det vill säga vänta tills hans klädförråd svälter ihjäl och han ger upp. Mohaha! Ja jag vet, jag är lat. Och att jag har en plan för hur jag kan vara ännu mer lat är ju nästan värre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0