And the world keeps spinning around.

Livet är bra nu. Allt löser sig bara man ger det lite tid. Haha. Aaw. Gulligt. Ni fattar inte. Synd för er. Humörsvängningar på hög nivå. Jag borde gå till kuratorn imorgon.

Nu har jag varit och sett "Romeo & Julia" på Dramaten. Det var mycket mindre än jag trodde. Pjäsen var helt okej, men jag är nog inte riktigt en teatermänniska. Höll lite på att somna i slutet, kanske för att jag åt en banan till middag och har lite energiunderskott. Man blir ganska kall och trött då. Nu känns det onödigt att äta, trots att jag fått huvudvärk. Bättre att sova och äta nåt gott till frukost istället så.. Godnatt!

Tänkte att ni skulle få en bild. Ehh.. Såhär känns det i mitt huvud just nu. Feels pretty nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0