Crazy and lazy.

Cha cha bloggen! I fredags-lördags var jag ute på landet och frös (hade på mig dubbla tjocktröjor och jacka inne tills jag gick och la mig..) och drog upp en av båtarna på land. Sen var det så konstigt.. Båten lutade asmycket, fast att det var jämvikt på sidorna.. Sen kom jag på varför, den är ju spetsig under! Jag kände mig som ett geni efter denna upptäckt, och Daniel påpekade än en gång hur smart jag är.

Igår kväll var jag hos Eve med Lalla, hade det lite mysigt och sen kom det några fler.. Kvällen blev speciell kan man säga! Haha, väldigt speciell..

Idag kom jag på värsta superidén, som nästan blev av.. Men sen kom det flera saker ivägen.. Haha, på kvällen och morgonen kan man få lite crazy idéer! Men de är inte alltid dåliga.. Kanske blir av en annan gång istället!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va hände?? (a) :)

2011-09-18 @ 22:18:06
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0