Det funkar inte.

Gaah vad allt ska va jobbigt. Blööh. Filosofin ska in imorgon, jag borde börja skriva min engelska redovisning om en eccentrisk person (och jag tänkte välja Lady Gaga, för hon sticker iaf ut). Och om nån timme ska jag åka in till stan för att se Romeo och Julia. Och alla svarar inte. Och allt är bara jobbigt. Livet är fan asjobbigt. Och åh vilket uppmuntrande inlägg det här är, men blä.. Sa tjejen som kunde väldigt många fina ord.

Jag har uppfunnit ett nytt ord. Tuba. Jag och Anneli ska tuba tillsammans idag. Ni får själva lista ut vad det betyder, men det borde inte va allt för svårt.

Kommentarer
Postat av: (o:

...tuba tillsammans. Låter lite kinky !!!

2011-09-20 @ 19:05:20
Postat av: Anneli

åååh vadkan det betydaa jag har ingen aniiiing säkert något jätteperverst

2011-09-21 @ 17:04:10
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0