Dom kommer döma mig.

Idag hade jag bild! Det var roligt, inte för att vi gjorde så mycket, men läraren verkade vara mycket trevligare än den som jag trodde vi skulle ha. Åååh, har saknat bild! Mina favoritämnen var ju typ bild och textil, men av någon anledning valde jag ju natur och fick inte så mycket estetisk versamhet alls..

De spelade Tokio Hotel på guitarhero i skolan idag, alltså de sitter och spelar guitarhero typ 24/7 vid mitt skåp.. Och jag typ "ååh, flashback! Eller återfall..". Lät inte så hemskt faktiskt, tragiskt nog.

Red Rodness idag, gick ganska bra förutom lite för många plötsliga galopper.. Saknar dressyren dock, har bara ridit ut än så länge och ja.. det är mysigt i början men sen vill man ha lite mer att göra.

Nu har jag börjat med proteindieten igen.. Behövs verkligen! Daniel fick en smärre chock när jag sa hur mycket jag väger.. Hur kom jag hit egentligen? Ett halvårs deppression sätter väl sina spår helt enkelt. Speciellt när man börjar skita i allt, när det väl går utför så är det svårt att stanna. Mamma fick en liten specialinköpslista av mig idag, så nu kan jag äta lite mer varierat! Väldigt bra tajming att jag ska festa fredag (Jojjos 18-årsfest) och lördag (Sommar!s avslutningsfest typ?), men men lite undantag får man göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0