Första september jublar SL.

Vet ni en väldigt rolig sak? Jag måste cykla till skolan fram tills den 14e. Varför? Mitt "sommarlovskort" har från och med idag blivit enbart fritidskort, det vill säga gäller 16.00-04.30, och då brukar jag inte vara i skolan (eller möjligtvis där vid 16 ja). Och orka köpa ett dyrt kort när jag ändå inte ska åka långt förrens på kvällarna. Eller jo, på torsdag ska jag till Grönan med skolan tydligen, men då får skolan betala.

Idag var då tanken att jag, Eve och Linnéa skulle se Oskar Linnros på Grönan, men så blev det inte.. På grund av åska, regn och lite personliga anledningar så orkade vi inte åka dit, istället åkte vi hem till mig och chillade, bakade kladdkak i9 mikron (inte lika gott som vanlig kladdkaka!) och spelade wii. Det var rätt najs det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0