I might not hear all your words, but I can see your every glance.

Hejsan svejsan! Vet ni vad det effektivaste sättet att få en labbrapport/läxa gjord på? Krashat internet och inget bra på tv. Så nu har jag bara diskussionen kvar att skriva, jag är så duktig så! Annars då så har jag väl mest tagit det lugnt, haft lite ångestdag. Vaknade upp med den där känslan ni vet, att någonting är väldigt fel men man vet inte vad? Inte kul iallafall, speciellt inte när solen sken och allt, började nästan gråta i skolan faktiskt.

Imorgon slutar jag typ tio, naaaajs! Får se om jag orkar masa mig till gymmet då, och sen blir det landet! Men bara ett dygn, för på lördag ska jag träffa Eve och några andra människor! Har ni några roliga planer för helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0