It's happening.

Igår pluggade jag så mycket biologi att jag inte hann blogga, men nu är provet avklarat.. I alla fall var det mammas 50-årsdag igår! Så vi åkte till Waxholms värdshus och åt middag med familjen, mormor, morfar, farfar och farbror. En sån där fancy restaurang där allt är rätt dyrt, men om mamma betalar så tackar man ju inte nej! Jag åt en asgod trerättersmiddag (fast huvudrätten åt jag inte så mycket av, blev mätt på förrätten och gav resten till pappa..) och hade jättefin sjöutsikt, trevligt!

Idag fyller Daniel 20! Så här äter vi tårta till frukost varje dag haha.

Ja, har väl inte så mycket mer att säga.. Imorgon blir det bio (aaaahh!!) och resten av helgen (fast torsdag är ju inte helg..) är jag ledig om nån är intresserad..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0