Jag har spotify!!

Ja mina vänner, nu har jag lyckats ladda ner spotify, och ni fattar inte hur skönt det är att ha tillbaka min gamla gay music-lista! Ehm.. Jag är glad och stolt (och hade inte alls min datanördiga broder som medhjälpare under hela proceduren *host*). Åh, reklamavbrott i musiken, det var länge sen.

I helgen har jag varit ute på landet, umgåtts med Nora och Karin och badat och kollat på tv helt i min ensamhet (Daniel är förkyld och ville ha det tyst så jag satte mig själv i en annan stuga). Jag, Nora och Karin var och besökte vår gamla koja. Det var intressant, vi kunde fortfarande se våran vision framför oss. Spikar som stack ut fem centimeter, en vägg bestående av pinnar pga att vi var för lata för att använda plankor, skarvade plankor för att den inte riktigt räckte hela vägen och fastspikad pressening som tak.. Åh, våran ungdoms oskuldsfulla dagar. Anyway så blev vi lite sugna på att b6ygga en ny koja, eller mysig uteplats, nästa sommar. Fast lite mer seriöst då. Och en militärbana. Hehe, skulle va så awesome.

Jag har blivit rätt bra på att köra båt nu, om jag får säga det själv. Att det krävs tre försök för att parkera båten är bara en liten småsak!

Vet ni.. Mamma bakade äppelpaj idag efter vi kommit hem, och jag blev jätteglad för vi har typ aldrig äppelpaj trots att det är så gott.. Men sen så tyckte jag den smakade så konstigt (kanske det gamla mildamargarinet hon använt för att smöret var slut) så jag behövde slänga min bit. Seriöst, det smakade blä. Eller, de andra verkade inte tycka det men.. Euuw, måste hitta tuggummi nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0