Jag luktar vitlök..

Kom iväg till gymmet idag, första gången på evigheter! Linda följde med också, riktigt kul! Men nu är det dags att börja ta tag i saker, typ några extra kilon och centrimetrar (som jag var väl medveten om).. Största förvåningen var väl när jag tog på mig gamla sportbehån och mina bröst såg ut som en rumpa med pushup.. Blivit något för liten kanske?

Jag är lite småsjuk så nu ska jag sussa, är ju en dag imorgon också! Haha, eller på typ fredag-lördag då jag vill vara frisk.. Så nu gäller gamla hederliga huskurer som grönt te, vitlök, citron och honung (bara att mixa att och svälj.. mums! Nä nu drev jag faktiskt med er, tänka sig så busigt!). Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0