Just let the happiness last this time.

Vet ni vem som ringde mig idag och bad mig kolla ut genom fönstret? Sofie! I en bil! Med körkort! Bev lite förvånad haha, kom knappt ihåg att hon va 18 (hon fyllde i söndags)!

Annars idag då har jag klagat på den starka blåsten när jag cyklat, gått runt i skolan och sett ut som skit i håret och ridit. Jag red Moonstrike! Det var evigheter sen faktiskt. Det gick rätt bra, när man väl visade vem som bestämde så galopperade hon på skitfint!

Alltså, vet ni.. Min mentor/fysiklärare/fd mattelärare verkar typ tycka att jag kan sånt där med matte och fysik rätt bra, för nu vill han att jag ska vara med i någon mattetävling i Sverige typ! Lite smickrande. Och så vill han att jag ska börja gå på stöd och hjälpa ettor och tvåor med fysik och matte. Hehe, mitt äggformade huvud är inte så tomt tydligen. Jag funderar seriöst på den där hjälpa till-grejen faktiskt, om jag får något för det.. Haha, här sysslar vi inte med volontärarbete!

Ignorera det intelligenta fejset och de snygga bh-banden.. anyway, nya klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0