New dress, new choice & new pain.

Fredags var riktigt trevligt! Hände väl inte allt för skumma saker. Sömnen var väl lite sämre. Först sov jag på golvet utan filt och blev sparkad i huvudet av fyra personer i en soffa som sökte värme.. Sen låg jag i en fåtölj med filt, men även den lilla onda katten Morris som bestämde sig för att sova i mitt knä och sticka klorna i min mage (men skit i allergin, jag hade ju lite värme iaf!). Sen fick jag en madrass och filtar, först fick jag dela med Nils och sen Anneli.. Lite mer bekvämt än de tidigare alternativen! Jojjo blev väldigt glad över sin present; en god kaka och poledancing med mig och Anneli! Haha, kommer bli kul att prova på!

Igår skulle vi ju till Sommars avslutning.. Först var jag taggad, sen otaggad och sen taggad igen när jag provade min nya klänning och bestämde mig för att behålla den (ni skulle få se bild om min dator ville sammarbeta med mobilen lite). Så jag klädde upp mig och kände mig superfin, ny klänning, pumps och allt. Och ja, pumps.. Veckans dummaste beslut. Kände redan innan vi kom fram att mina fötter började få blåsor, och Jojjo hade övertalat mig att intte ta med lågskor.. Och kön till Sommar var helt sjukt lång! Vi köade i två timmar nästan (trots att vi inte ställt oss längst bak), och hade en bit kvar. Jag och Jojjo hade båda ont i fötterna och började bli väldigt otaggad, liksom hur länge skulle man få köa till barer och allt där inne? Tillslut bestämde vi oss för att åka hem istället, ganska skönt faktiskt. Hade lite mys med familjen framför tvn men bestämde mig för att slumra istället eftersom jag var trött och filmen inte riktigt verkade va min smak. En helt okej lördag trots allt faktiskt.

Idag ska jag städa rummet och dansa med Eleonora, synd bara att man har sånna blåsor under fötterna så man knappt kan gå normalt! Note to myself: Converse på krogen är inte ett dåligt val faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Converse på krogen är bäst.

2011-09-11 @ 17:17:27
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0