Oj vad mycket man missar utan dator..

Lilla Nora var lite febrig igår, så Daniel (!) följde med mig på dansen istället! Det var ganska kul men mycket svårare än jag trodde! Jag tror att vi dansade salsa, men någon latinodans var det iallafall. Men helvete vad det regnade när vi kom ut, det bara öste ju ner i flera timmar! "Risk för regnskur", jo tjena!

Idag trodde jag att vi började 8.00, men jag började 8.25 tydligen.. OCH lektionen var inställd.. Kul! Så nu har jag suttit här i snart två timmar, eller nja inte framför datorn då.. Har fått en läxa gjord iallfall, så inte helt bortkastad tid.

I eftermiddag ska jag träffa Amanda, trevligt trevligt! Men nu ska jag gå, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0