Så var det jobbiga över.

Hejsan svejsan!

Igår hände väl inte så mycket, träffade Jojjo för första gången på typ evigheteeeer! (Eller typ 1,5 vecka). Råttor är rätt mysiga faktiskt, i alla fall Jojjos, han springer runt överallt.. Det kittlas lite haha.

Idag har jag beställt min studentmössa! Aah! Slapp en och en halv lektion för det faktiskt, tog två timmar haha.. Valde med guldtext, grön sten (tydligen naturares färg), mitt namn på framsidan och "student 2012" på baksidan. Men man kan ju ändra sen om man vill! En liten guldkant såklart också. Sen beställde jag en tjocktröja också, och ett champagneglas till champagnefrukosten.. Shit vad mycket företag tjänar på studenten alltså.. Kläder, prylar, skiva, flak.. You name it!

Efter mössprovning gjorde jag min engelskapresentation. Gick väl sådär, hatar att stå och prata inför folk, speciellt på engelska och när det är andrfa människor än bara klassen. Tur att jag inte valde retorik. Jag fick typ svindel innan jag skulle upp, allt börja snurra lite och efteråt var jag skakis i en halvtimme.. Men nu är det avklarat!

Ååh imorgon ska jag träffa Sofia! Sjukt länge sen vi sågs! Och vi ska baka, och mysa! Det kommer bli åååååwesome.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Valde du kashmir ;););) kanske inbyggd kamera också? FETT VÄÄRT. eller?

2011-09-22 @ 18:11:01
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

jag vet att det finns aktiveringsboll till kanin? :p men alla vet kanske inte vad en aktiveringboll är KVINNA

2011-09-23 @ 13:44:20
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0