Busy day.

Blööh min dator har bestämt sig för att inte vilja slå på sig. Och pappa vill inte laga förren jag städat mitt rum, vilket kommeer dröja ett tag.. Och den här datan dampar. Livet är hårt

Idag har jag varit på Grönan med skolan, riktigt kul faktiskt! Inte llika mycket köer som förra året heller. Sen har jag tränat med Linda och gått på min väldigt informativa handledarkurs. Jag är seriös, satt typ hela tiden och tänke ahaaa!. Ja, jag är lite efterbliven (typ som att koppling och dragläge var lite för avancerade ord för mig), och alla andra där verkade va 95or, utom en som verkade äldre. Hehe.

Eftersom jag åt på Grönan så blev det cheeseburgare med pommes, vilket är typ över 800 kalorier! Sjukt. Fast jag har hållit mätt på det typ hela dan, vilket var bra eftersom jag inte fick äta mer än lite vindruvor sen..

Jag har många gamla fina bilder på den här datan. Här ser jag ut som en anka.

Kommentarer
Postat av: Chipset

En anka jag skulle vilja göra saker med iallafall. :o

2011-09-10 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0