Wordfued!

Nu har jag, likt många andra, blivit lite smått beroende av Wordfued; alfapet på mobilen. Så om någon vill spela är det bara att lägga till mig, heter "planerarn"! Säg gärna vem det är också, alltid trevligt att veta!

Vi hade massa håltimmar idag och fick sluta tidigt, najs! Så snart ska jag dra mig mot Bromma och möta upp Amanda, undra vad för bus vi hittar på!

Vi har fått en läxa i filosofi, vi ska beskriva hur vi definerar vad som är verkligt typ. Och då tänkte jag att jaha, några meningar om det typ.. men nej, vi ska "Inte skriva så långt, inte tre A4, men mellan en och tre dataskrivna sidor". Minst en A4 om hur jag definirerar verklighet alltså.. måste komma på något bra! Nejmen, det är faktiskt en rätt intressant fråga. I min värld när jag var lite fanns inga brott i Sverige, vi var så rena och fina så. Fatta hur min världsbild ändrades när någon blivit MÖRDAD i vårat oskyldiga land! Så allting är relativt liksom, fanns det mord i Sverige innan jag visste om det?

Glöm inte.. Wordfued! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja, ljus blockchoklad :)

2011-09-14 @ 23:03:17
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Som någon filosof sade några hundra år sedan; jag tänker, alltså finns jag. hur vet vi att allt annat finns? egentligen? åh det är en fråga som verkligen ställer det till mig. tänk om jag är ensam och hela mitt liv är en enda dålig fantasi jag har? eller om jag är torterad i någon källare och allt det här är min undanflykt? eller att jag är en del av någons dröm? man vet ju inte. jag kan inte bevisa det. det enda jag vet är att mitt medvetande finns.

2011-09-15 @ 21:48:32
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0