Dålig uppdatering var det här.

Jag har faktiskt inte tappat lusten för att blogga, trott eller ej, men alltid när jag kommer på något roligt att skriva så har jag inte tid.. Och när jag sen får tid så har jag inte lust längre. Just nu har det varit mycket med utgång, leka servetris, mys, skiva, plugg, studentplaner och liknande att jag varken hunnit eller orkat.

Kan lite kort säga iallafall att DAAM vid Odenplan är en rätt trevlig krog/klubb, inte många som dansade men man fick bra bord, gratis inträde och bra priser i baren (34:- för cider, från 49:- för drinkar eller nåt sånt)! Där var vi på Mändis födelsedag.

Igår var jag och Sofia på Malins skiva, askul! Dansade nästan hela natten, blev lite varmt och kvavt där inne på Aveny bara, samt att man blev ganska döv av ljudnivån. Bra DJ däremot! Mixade allt från populär klubbmusik till gamla 90-talsfavoriter som Britney och Backstreet Boys (och låtar från 90-talet, inte nyare och sämre). Lite nostalgi sådär! Temat var USA, jag var indian och Sofia var cowboy. Tanken var att jag skulle vara ganska indianig, men sen orkade jag inte fixa håret i snören och grejen så det blev ganska lågsattsigt.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vill inte gå på DAAM, för min granne och gamla klasskamnrat terrade (tills jag blockerade alla inbjudningar från han) mig med inbjudningar till den där jääääävla klubben.

2012-04-24 @ 23:14:28
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0