Hej då Sverige!

Idag har jag varit jätteduktig! Fixat hos Zingo med både bur, rastning, mat och skötselinstruktioner åt pappa, packat (i överflöd, som vanligt), tvättat, fixat naglar och hår samt diverse hårborttagningar (noppat, vaxat, rakat och epilerat.. såhär sex timmar senare är benen fortfarande ömma efter epileringen!). Jag känner mig rätt bra, samtidigt som det känns som jag knappt gjort något alls. Mamma sa att det inte skulle va shortsväder där borta, blev kanske lite opepp av det. Samtidigt gick jag i shorts på tomten idag (hittade allt som jag tappat bort senaste veckorna!!), så who knows?

När jag var liten ville jag alltid ha alla fancy betalkanaler som alla andra. Men nu när vi har haft dom i ett dygn så nä.. För mycket val, ändå inget bra. Tacka vet jag skogskanalerna!

Taxin är här om lite mer än sex timmar, kanske dags att sova? Känner mig inte alls trött dock. Jobbigt. Det är iallafall Malta jag ska iväg till om någon har missat det, kommer tillbaka på torsdag så vänta er ingen uppdatering innan dess.

Trevligt påsklov! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0