Man blir ju lite irriterad.

Senaste dagarna har det varit både chill och fullt upp med plugg, projektredovisningar (avklarat!), shoppa studentklänning, fika, klippning med mera.. Lite därför den dåliga uppdateringen.

Dagens fail: Cyklade till gymmet, trots snön och regnet, för att gå på mitt zumbapass. Kommer fram och inser att det är stängt. Cyklar hem igen och inser att det var Åkeshov och inte Vällingby jag skulle till... Man blir ju lite irriterad! Där rök dagens träning utanför huset iallafall, aldrig att jag cyklar till gymmet en till gång idag.

Ikväll blir det lite roligare däremot! Idag är nämligen Amandas 18-årsdag!! Så vi ska ut med Jojjo och en till, kommer bli awesome!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo, kyrksjön. Alltså eh, man duschar. Och så tänkte jag mest steka ;) och lik... ärligt talat, jag bryr mig inte. Visst, äckligt, men jag orkar inte bry mig. För det var så fint.

2012-04-24 @ 18:18:39
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0