Skammen när man sitter inne istället för att sitta ute.

"When two people have sex it's called a twosome. When three people have sex it's called a threesome. Now I know why they call you handsome."

Hahaha. Roade mig åt det där citatet hela gårdagen. Min humor är verkligen förstklassig!

Nu är det snart lov då! Bara två lektioner kvar. Idag hade jag kemiprov. Det gick väl sådär, kändes som att jag kunde allt innan, men det var för lite tid.. Inte blev det bättre av att vi fick börja 25 minuter senare heller för att läraren labbade med en annan klass innan. Annars har det varit en rätt bra dag, har både sovit länge och kännt mig duktig som cyklat till och från skolan. Och så har jag plockat bort det sista julpyntet, det var verkligen på tiden!

Min skola ska ha en slutskiva, och det är ju kul. Jag tar studenten på en måndag, så det kommer ju inte finnas ett obegränsat utbud av ställen att gå till annars. Problemet är bara att de har valt den minsta lokalen de kunde hitta, verkar det som. De har valt Livingroom, vilket gör att maxantalet som kommer in är 170..! Vi är sex parallellklasser, och alla är väl cirka 25-30 elever.. Det gör att bara treorna är 150-180 pers. Uttöver det här kommer ju folk vilka ta med sig några kompisar också, hur hade de tänkt att de skulle få plats..? Alltså, man blir ju lite irriterad.

Snart är det helg, någon som har lust att hitta på något? Imorgon ska jag rida men är väl ledig från sisådär klockan nio. På fredag vill jag bli trött (hjälpa till??) så jag kan gå och lägga mig tidigt på lördag. Uppstigning vid tre-fyra söndag morgon för att dra till Malta nämligen! Tidigt tidigt. Snart är det dags att börja packa, wooohooo.

Kommentarer
Postat av: Anneli

SKA DU TILL MALTA?!?!?!?!

2012-04-04 @ 20:38:16
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hur länge ska du va borta?

2012-04-06 @ 08:30:58
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

okidoki! Jag hoppas att jag kan det.

2012-04-06 @ 11:30:06
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0