If you don't wanna'.

Gamla vanor är svåra att bryta. Hur mycket jag än tror att jag har förändrats så följer jag bara samma hjulspår. Som blir överkörda av samma slags tåg. Om det kommer ett tåg överhuvudtaget vill säga. Nej, ni behöver inte förstå, jag vet inte ens om jag själv förstår vad jag skrivit. Det bara är så.. frustrerande. Som de andra säger; jag förtjänar något bättre.

Idag var farfar och farbror här. De pratade jättemycket. Jag förstod inte så mycket. Jag tappade ett chokladägg ner i urringningen och fick sitta och leta efter det istället, men det verkade inte som att någon såg. Annars har jag inte gjort så mycket alls idag. Städat lite, insett att vi plötsligt har betalkanaler. Det blev svårt att kolla på tv då, fanns ju så mycket. Tacka vet jag skogskanaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0