Inlägg 1001.

Just nu känner jag mig som en liten hurtbulle; både börjat räkna min mat i points (viktväktarna, tänkte att man kunde pröva på det), och gymmat med Eve! Blev ett core-pass, och sen cyklade jag en mil och rodde en kilometer. Behöver verkligen få upp styrkan i armarna dock, de dör när jag försöker träna magen! Det här med att räkna points var inte så superlätt om man äter skolmaten, för då får man leva på grönsaker typ resten av dagen.. Men jag vänjer mig nog.

Annars då så var jag, Eve, Jossan och Sofia och såg Eiras klass pjäs igår, "Invasion!". Den var jättebra! Först hade jag mina tvivel, men sen gjorde den en totalvändning och var faktiskt riktigt rolig.

Nu tänkte jag kolla på The Town och äta bär, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0